Saturday, January 9, 2010

Restless

Σκατά. 2 μέρες τώρα, από τότε που συναντηθήκαμε τελευταία φορά, τρέχω και δεν φτάνω. Σχολή, εκδρομή, σεμινάριο χορού, διάβασμα και λίγο έξω. Κι έτσι φτάσαμε στο σήμερα, ημέρα νούμερο 3. Σεμινάριο τέλος. Σχολή τέλος για τη βδομάδα. Διάβασμα... ας είμαι ειλκρινής, βαριέμαι. Κι έτσι το μυαλό μου αφέθηκε ξανά ελεύθερο να πλανηθεί στα απάτητα εδάφη του. Εκεί ακριβώς όπου βρίσκεσαι εσύ! Ξέρω τι παιχνίδι παίζεις... Αλλά είπα να παίξω κι εγώ με τους δικούς σου κανόνες, να δούμε ποιός  και καλά θα "λιγίσει" πρώτος. Ναι ξέρω, είναι χαζοπαιχνιδάκια αυτά αλλά δε μου δίνεις άλλη επιλογή! Έχουμε και μια περηφάνια να προστατέψουμε βλέπεις... Κι έχουμε κι εναν εγωισμό μέχρι τον Θεό επίσης! Αλλά καλά εσύ, εγώ να δούμε πόσο θα αντέξω! Και καλά το παίζω δύσκολη... Μαλακίες δηλαδή, είναι κοινό μυστικό ότι αύριο θα σε πάρω τηλέφωνο ΠΑΛΙ εγώ. Αλλά έτσι είμαστε εμείς οι "ευαίσθητοι" τι να κάνουμε. Ως τότε... Γαμημένο κινητό! Χτύπα!