Thursday, September 1, 2011

Ανθρωπόμορφη


Η αθωότητα ισοδυναμεί με χαζομάρα... Ο ρομαντισμός ισοδυναμεί και αυτός με χαζομάρα... H ευγένεια το ίδιο... Η τιμιότητα; Χα! Αυτή  κι αν βράζει στο ίδιο καζάνι με τις υπόλοιπες "χαζές" έννοιες! Σαφώς άνθρωποι! Οι καιροί άλλαξαν..ζούμε σε άλλες εποχές, πιο άγριες, πιο βίαιες, πιο απαιτητικές! Ποιός χαζός κάθεται να ασχοληθεί με συναισθήματα και αξιοπρέπεια στις μέρες μας;

Τι σημαίνουν όλα αυτά; Υπάρχoύν; Αυτά έχουν χαθεί προ πολλού... Αν δεν είσαι αναίσθητος, αν δεν πάτας τον συνάνθρωπό σου,αν δεν χτύπας ανελέητα τον άλλον μέχρι να ματώσει, αν δεν βάζεις τον εαυτό σου πάνω απ'όλα δε λέγεσαι άνθρωπος, λέγεσαι μαλάκας!

Φοβάμαι... Δεν πηγάζει βία απο μέσα μου. Φοβάμαι... Ακόμα δίνομαι. Δεν είμαι καχύποπτη όσο χρειάζεται, η πονηριά μου είναι ανεπαρκής και η πίστη μου μεγαλύτερη και αυτό με κάνει να φοβάμαι ακόμα περισσότερο! Να πω καλημέρα στο δρόμο ή μήπως θα με περάσουν για εξωγήινη και θα με χλευάσουν; Δε ξέρω...

Η αστείρευτη λογική που κυριαρχεί όλο και πιο πολύ γύρω μου, καταπιέζει τον συναισθηματικό μου κόσμο, τον απείλει, τον περιορίζει ασφυκτικά... Μου λεεί να αποκτήσω θράσος, να μη δίνω παραπάνω απο όσα παίρνω και να σταματήσω να συγκινούμαι με την παραμικρή σαχλαμάρα! Α και πάνω απ'ολα... να σταματήσω να πιστεύω πλήρως όσα μου λένε, ειδικά αυτοί που με έχουν πληγώσει γιατί μου λένε σίγουρα ψέμματα και ο άνθρωπος δεν αλλάζει και εγώ θα πληγωθώ ξανά.



Μα τι λέω?... Ξύπνησα! Μόλις ξύπνησα απο έναν φρικιαστικό εφιάλτη παραμένοντας η ίδια "χαζή" στον κόσμο των "έξυπνων" αλλά λίγο παραπάνω ερωτευμένη, ακόμα πιο ντροπαλή και πιο ρομαντική απο χθές! Ας πληγωθώ ξανά... αλλά την δεύτερη ευκαιρία θα την δώσω και ας πάνε όλα στράφι... Θα έχετε δίκιο αλλά εγώ θα έχω νιώσει κάτι παραπάνω από εσάς με την ουρά στα σκέλια, που κάθεστε στο υπόστεγο της σιγουριάς σας!

Ξέρω. Δε συμβαδίζω με την εποχή μου και με τις τάσεις που αυτή επιβάλλει, αλλά βαδίζω στο συναίσθημα βιώνοντας μια άκρατη ελευθερία, μια υπέρμετρη χαρά... νιώθοντας πιο παράλογη απο ποτέ! Και μ'αρέσει.