Wednesday, May 2, 2012

ανθρωπιά(?)

ναι. με έχει πιάσει με τις φιλοσοφίες αυτόν τον καιρό. αμπελοφιλοσοφίες? ίσως. ίσως πάλι υπεραναλύω (πάλι?) πολύ τα πράγματα -εγώ, ποτέ!. ίσως, αντιθέτως, ναι αλλά, και γιατί πρέπει να δικαιολογηθώ, να μην έχω τα κατάλληλα άτομα γύρω μου να επεξεργαστούν. γιατί το να ακούσουν δεν είναι θέμα, όλοι ακούνε. αλλά εγώ θέλω απάντηση. γνώμη. επεξεργασία δεδομένων. συνεπάγεται. ή αντιτίθεται. κάτι. anyways, όπως είπα και πριν, είμαι σε περίοδο (αυτο)ανάλυσης. ή μάλλον όχι αυτοανάλυσης. έτεροανάλυσης. της αυτής. της κατάστασης πως το λένε.
μακρυγόρησα? άντε καλά, σταματάω.

εάν όλοι καταλαβαίναμε πως ο καθένας έχει τις δικιές του μάχες να παλέψει, ανασφάλειες να αντικρίσει, αγάπες να υποστηρίξει και στόχους να επιτύχει, ο κόσμος θα ήταν ένα ηπιότερο μέρος.

πφ, τελικά μερικές λέξεις απλά δεν είναι ωραίες στα ελληνικά! μερικοί θα με βρίσουν γι'αυτό που μόλις είπα.

if we all understood that everyone has their own battles to fight, insecurities to face, loves to contend and goals to attain, the world would be a gentler place.

ευχαριστώ για την προσοχή σας.