Μαμα, εχω γενια. Δεν παιζω πια με τον αφρο ξυρισματος. Μαμα, εμαθα να φτιαχνω φαγητο. Θυμαμαι τοτε που επαιζα ολη μερα και μολις ηταν το φαγητο ετοιμο με φωναζες να ερθω. Μαμα, καπνισα. Οχι ευτυχως δε μου αρεσε και ουτε το συνεχιζω. Τουλαχιστον τωρα, δε βαζω παιχνιδια στο στομα μου. Μαμα, ερωτευτηκα. Θυμασαι τοτε, στην εξωπορτα που φιλησα την φιλη μου; Μαμα, δεν ειναι το ιδιο. Μαμα, εκλαψα. Και οχι, δεν εσπασα καποιο πιατο. Εσπασε η καρδια μου. Μαμα, με κοροϊδευουν. Οχι τα παιδια στο σχολειο. Με κοροϊδευει η τηλεοραση. Μαμα, αγοραζω εγω τα ρουχα μου. Εδω που τα λέμε καλυτερα. Ο “μπαμπας” δεν ειχε γουστο. Μαμα, φοβαμαι. Οχι το σκοταδι. Αλλα τους ανθρωπους που με περιτριγυριζουν. Μαμα, πληγωθηκα. Οχι, δεν επεσα απ’ τις σκαλες. Επεσα απ’ τα συννεφα.
Μαμά, μεγαλωνω.Tuesday, March 12, 2013
Gelsey Kirkland recalls sleeping with Mikhail Baryshnikov
After groping with buttons, belt, and zipper, Misha appeared for a brief moment to be a statue himself, a pedestal of rumpled clothes at his feet. He seemed embarrased, like a bashful god. I shared his discomfort and dimmed the lights to conceal my own naked form. Our embrace did nothing to relieve the pressure. This would be our first performance. We were both suffering from stage fright.
I retreated back into the refuge of fantasy, allowing my imagination to guide me through the seduction. We were two statues that had somehow come to life only to dance this intimate pas de deux. The choreography called for us to topple in slow motion onto the mattress. After sliding gracefully beneath the sheets and into each other, the next moment found us hopelessly entangled, like something out of one of those abstract ballets.
There was an awkward frenzy of limbs, a struggle for balance and possesion. I felt that I had to surrender at this point to his need for control, to his fantasy. My purpose in life came into focus as his fingers ran up and down the lashing curve of my spine: to please him, to give him pleasure. Sensing what was expected of me, I waited for him to be done. I felt no need to fake what had not taken place, what could not have taken place in the time that elapsed. After he came to rest in my arms, we both turned back into stone. It was over.
Gelsey Kirkland recalls sleeping with Mikhail Baryshnikov for the first time in Dancing on my Grave.
Sunday, December 16, 2012
κάπως έτσι/ ηχώ
Η ζωή είναι μία ηχώ.
Ό,τι στέλνεις αυτό λαμβάνεις πίσω.
Ό,τι σπέρνεις αυτό θερίζεις. Αυτό που δίνεις αυτό παίρνεις. Ό,τι βλέπεις στους άλλους υπάρχει σε σένα.
Η ζωή είναι μία ηχώ.
Πάντα επιστρέφει σε σένα.
Αυτό που σκέφτεσαι επίμονα, θα επιμένει να υπάρχει πάντα στη ζωή σου.
το θέλω απ'το δεν μπορώ ένα φοβάμαι δρόμος.
Ό,τι στέλνεις αυτό λαμβάνεις πίσω.
Ό,τι σπέρνεις αυτό θερίζεις. Αυτό που δίνεις αυτό παίρνεις. Ό,τι βλέπεις στους άλλους υπάρχει σε σένα.
Η ζωή είναι μία ηχώ.
Πάντα επιστρέφει σε σένα.
Αυτό που σκέφτεσαι επίμονα, θα επιμένει να υπάρχει πάντα στη ζωή σου.
το θέλω απ'το δεν μπορώ ένα φοβάμαι δρόμος.
Tuesday, November 13, 2012
Friday, November 9, 2012
(don't?) be afraid
My whole life I've been telling myself "don't be afraid".
What I should be telling myself is "be afraid but do it anyway"
Live anyway.
And it's only now that I'm realizing how stupid that is. Don't be afraid. Like saying "don't move when out of the way when someone tries to punch you in the face" or "don't flintch at the heat of a fire" or "don't blink". Don't be human.
Well, you can't. I can't.
I'm afraid and you're afraid and we're all always going to be afraid, because that;s the point. Being afraid sets you in motion. Maybe back maybe forwards but you're moving, and that's what counts. Because as Rosa Luxemburg said, and is oh so right, those who do not move do not notice their chains.
What I should be telling myself is "be afraid but do it anyway"
Live anyway.
μα είναι και αυτό, το, το ότι, άμα τα λέει ο jeff buckley ακούγονται όμορφα.
hallelujah δηλαδή.
καληνύχτες.
Tuesday, August 28, 2012
kinesis (photoshoot)
πόσο εύκολο είνα να ανδείξεις την κίνηση μέσα από μία φωτογραφία?
μπορεί το τρισδιάστατο να αποτυπωθεί με σαφήνεια στις 2 διαστάσεις?
προσωπικά θεωρώ πως όχι.
γι'αυτό και η φαντασία στον χορό παίζει τόσο μεγάλο ρόλο, ακόμη και στο "διάβασμα" μιας φωτογραφίας.
γιατί χωρίς φαντασία, η φωτογραφία είναι απλά ένα στιγμιότυπο. ενώ αν κοιτάξεις πίσω από την εικόνα, θα δεις μια ολοκληρη ιστορία να χορεύει μπροστά σου...
Monday, August 27, 2012
Θεωρίες (της Ράνιας)
Υπάρχουν δύο είδη μοναξιάς, η πραγματική κι αυτή που φτιάχνουμε μόνοι μας.
Η πραγματική μοναξιά είναι όταν κανείς δεν σ'αγαπάει.
Κι αυτή που φτιάχνουμε μόνοι μας είναι όταν υπάρχουν άνθρωποι που σ'αγαπούν τριγύρω αλλά εσύ δεν το βλέπεις.
Μερικές φορές είναι πιο εύκολο να βρεις κάποιον να σ'αγαπήσει απ'το να συνειδητοποιήσεις ότι αυτός ο κάποιος, ήδη υπάρχει.
Η πραγματική μοναξιά είναι όταν κανείς δεν σ'αγαπάει.
Κι αυτή που φτιάχνουμε μόνοι μας είναι όταν υπάρχουν άνθρωποι που σ'αγαπούν τριγύρω αλλά εσύ δεν το βλέπεις.
Μερικές φορές είναι πιο εύκολο να βρεις κάποιον να σ'αγαπήσει απ'το να συνειδητοποιήσεις ότι αυτός ο κάποιος, ήδη υπάρχει.
Tuesday, July 3, 2012
We love...
Devour old films, new films, music, books, painting, photographs, poems, freams, random conversations, architecture, bidges, street signs, trees, clouds,bodies of water, light and shadows.
Select only things to steal from that speak directly to your spirit.
If you do this, your work (and theft) will be authentic.
Authenticity is invaluable; originality is non-existent.
And don't bother consealing your thievery -celebrate it if you like it.
In any case, always remember what Jean-Luc Godard said: "it's not where you take things from -it's where you take things to."
Jim Jarmusch
Sunday, July 1, 2012
Επίκουρος
"Γεννηθήκαμε μια φορά και δε γίνεται να γεννηθούμε και δεύτερη, και είναι βέβαιο πως δεν θα υπάρξουμε ξανά στον αιώνα τον άπαντα. Εσύ όμως, ενώ δεν εξουσιάζεις το αύριο, αναβάλλεις την ευτυχία για αργότερα. Κι η ζωή κιλά με αναβολές και χάνεται, κι ο καθένας μας πεθαίνει μεσα στις έγνοιες."
Subscribe to:
Posts (Atom)